lørdag 20. juni 2009

Kiila for Gurdeep

Jeg måtte teste Kiila sokkene til Yarnissima. Oppskriften fant jeg gratis på Ravelry. Men nå må man nok betale. Jeg hadde tenkt å være med på en Sock-along, men fikk ikke tid til å melde meg på før det ble for sent. Kanskje neste gang... Garnet hadde jeg liggende, og er nok ikke det ideelle for et slikt prosjekt. Neste gang vil jeg nok bruke tilnærmet ensfarget. Men Gurdeep, som er storforbruker av ullsokker, ble fornøyd :-)
*****************
I had to test Yarnissimas Kiila socks. I found the pattern free on Ravelry, but I think you have to pay some money for it now. I had big plans to join a sock along, but never had the time before it was to late. Maybe next time... The yarn was in my stash, but are not the best for this kind of project. Next time I will use more or less solid color. But Gurdeep, that uses a lot of wollen socks, is happy with them :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar