onsdag 15. april 2009

GARN ! - YARN ! :-)


Jeg tror ikke jeg behøver å si så mye om dette bildet :-) Eldstedatteren kom hjem, sent i natt, og hadde med seg massssse garn. Noen farger hadde de visstnok ikke på lager akkurat da, det vil bli sendt senere. Jeg behøver ikke å kjede meg på en god stund :-)

****************************

I don't think I need to say much about this picture :-) My eldest daugther came home very early in the morning, and brought a lot of yarn. Some colors were not in stock, but that will be sent later. I won't be bored for a long time :-)

4 kommentarer:

  1. OMG :D
    Ser helt fantastisk ut.... :D

    SvarSlett
  2. Jepp! Jeg er rimelig fornøyd nå :-)

    SvarSlett
  3. Vet du hvor en kan finne "fargekart" over garn fra snældan? Jeg finner lite på nettet at hjelp...

    SvarSlett
  4. Tror det er ganske umulig å oppdrive.... Det er derfor ex-svigers tok bilde i butikken ;-) Du får bruke bildene mine....tror det er det nærmeste du kommer ett fargekart...

    SvarSlett