lørdag 8. august 2009

Baktus skjerf - Baktus scarf




Denne har vært ferdig en stund, men her er det travle dager med besøk langveisfra. Jeg hadde behov for noe enkelt og raskt og lage og fant oppskrift på denne på Ravelry. Den er gratis og er å finne her . Jeg fant noe Trysil Garn Superwash Ullgarn jeg hadde liggende, og brukte pinner nr 4 mm. Tror jeg kjøpte det på Europris. Dersom jeg strikker denne en gang til, ville jeg nok ha brukt litt større pinner eller tynnere garn. Den er nok varm og god til vinteren, for den ble ganske tykk :-)


***************


This scarf was done some days ago, but I have been busy with visitors that came a long way. I still needed something fast and easy, and found this pattern on Ravelry. It's free and is to be found here . I found some cheep yarn in my stash (Trysil Garn Superwash Ullgarn) and used 4mm needles. If I knit it again I would use larger needles or thinner yarn. It will be very warm in the winter, since it's quite thik :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar