mandag 9. november 2009

Luer - Hats


Disse har vært ferdige lenge, men noen ganger skjer livet, og man har ikke tid til blogging. Jeg hadde planlagt å ha levende modeller, men det her jeg ikke klart til nå, så da får det vare være ;-) Nå er vel ikke disse luene noe av bedre jeg har laget. Det var dårlig utvalg av Rauma Chiri Alpakka i butikken, så det ble ikke akkurat favorittfargene. Men garnet er utrolig mykt, så jeg ville gjerne lage noe av det. Selv om luene ikke akkurat er vakre - og jeg egentlig ikke har så stort behov for å vise dem frem, har jeg lært mye under prosessen. - Bare er ikke dårlig, bare det :-)

*************

I finished these some time ago, but haven't had the time to blog about it. Sometimes life happens. These hats are not something of my better work. There was not a lot Rauma Chiri Alpakka to choose from in my LYS, so this is not my favorite colors. But the yarn is so incredible soft, so I wanted to make something out of it. Even if the hats are not exactly pretty - and I really don't have a need to show them of, I learnt a lot during the process. I'll do better next time :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar