søndag 8. februar 2009

En utfordring - a challenge

Jeg har fått en utfordring fra sønnen min. Jeg har sett den på flere blogger, så den er nok ganske populær


1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6 mappen
3. Finn det 6 bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed om utfordringen til dem
6. Du må skrive link til den som utfordret deg

Dette var det eneste bildet i mappe nr. 6, så jeg får vel ta det :-) Jeg hadde ett program som lagret etter dato, så da var nok dette det eneste bildet jeg tok den 7. september 2008.
Dette er ett bilde at Jasleen, min yngste datter. Her er hun ett år og noen dager. Jeg tok bildet av to grunner, tror jeg. Den første grunnen er at jeg ville fange et øyeblikk, da hun prøvde å sette seg på ”gyngehesten”. Jeg synes hun er ganske tøff. Det har vært førende for hva slags jente hun er. Uredd, selvstendig, tøff og frampå. Dessuten syntes jeg hun var så søt i rosa skjørt. – Jeg antar at det ikke vil vare lenge. Dette er nok ei guttejente som kommer til å henge opp-ned i kirsebærtreet i hagen og andre ting som mødre ikke er så glad for.




Så var det hvem jeg skal utfordre…. Jeg kjenner ikke så mange bloggere… Jeg følger med på flere blogger, men det er meg ukjent om de vet om jeg eksisterer. Derfor gir jeg utfordringen videre til de jeg faktisk kjenner

Min datter…
...og kjæresten hennes


I got at challenge from my son. I’ve seen it on several blogs, so I guess it’s popular.

1.Go to my files/pictures
2. Find the 6.th file
3. find the 6.th picture
4. Put the picture on your blog, and write something about it.
5. Invite 6 people, tell them about it and give them a link about the challenge.
6. You need to put the link to the one who has challenge you on your blog.

This was the only picture in file nr. 6, so that’s it. I had a program that saved m pictures by date, so this was the only picture i took september 7.th in 2008.
This is a picture of Jasleen. My youngest daugther. In the picture she is one year and a few days old. I took the picture of a couple of reasons. The first reason is that I wanted to capture a moment, when she tries to get up on the “rocking horse”. I think she is quite though and a representation of what kind of girl she is. Brave, independent, though and adventures. The other reason is that she is very cute, wearing a pink skirt. I guess that it won’t last for long. I belive she is going to be a tomboy that will hang up-side-down from the cherry-tree in the garden and other things a mother is not happy about.

I don’t know many bloggers. I read several blogs, but if they know that I excist, is a differnt issue J. So I’ll give the callenge to those I do know.

My daughter......
and her boyfriend.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar