lørdag 7. februar 2009

Selbuvotter. Igjen. - Selbu mittens. Again.


Da var selbuvottene ferdige. Det tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt. Men nå har denne noe overvektige kroppen begynt å trene på helsestudio. Selv om jeg skulle ønske det, er nok ikke aerobic noe for meg. Men noe hopp og sprett blir det, så svetten siler. Kanskje jeg klarer å ta av noen kilo, og bli kvitt en vond rygg? Og så lenge jeg har selv-ironi, humor og stiller meg lengst bak i salen kan det hende jeg holder ut :-) Kanksje det blir pilates i morgen?
Anyway. Jeg synes vottene ble fine. Garnet egner seg godt til å strikke slikt mønster. Dessuten tror jeg pinnene var veldig gode.

Now the Selbu mittens are done. It took longer than I had planned. My somewhat heavy body has started to work out at the gym. Aerobics are not for me, I think. Even If I would like it to be. But some jumping around has been done, and the sweat has been dripping. Maybe I will be able to loose some weight, and get rid of a bad back? As long I have some ironi, humor and find a place at the far back of the room, I might hang in there :-) Maybe I will do som pilates tomorrow?
Anyway. I’m happy with the mittens. The yarn is perfect to use for this pattern. – And the kneedles are nice to knit with.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar