lørdag 24. januar 2009

Selbuvotter i lange baner


Pernille sine Selbuvotter er ferdige. Jeg gjorde ett lite eksperiment, ved at jeg denne gangen hadde det hvite garnet nærmest pinnen. Forrige gang (Se under) hadde jeg det røde garnet nærmest pinnen. Eller forklart på en annen måte..jeg hadde på disse vottene det hvite garnet ytterst på fingeren og det røde garnet innerst. Jeg synes mønsteret ser anderledes ut. På de selbuvottene jeg lagde til Jasleen "popper" mønsteret mere ut. Jeg har begynt på ett par selbuvotter til meg selv. Jeg eier faktisk ingen votter selv! Raumagarnet er deilig å strikke med. Selv om det ikke har mykheten til babyull, så er det blødt på sin måte. Jeg tror dette kommer til å bli noen gode og varme votter. Jeg er bare litt redd for at jeg kommer til å falle for fristelsen til å begynne med andre prosjekter før disse er ferdige.... på den annen side, så er det meningen at jeg skal kose meg... Så kanskje jeg begynner på det færøyske sjalet snart :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar