søndag 8. mars 2009

HammerFall...



....er ikke akkurat en gruppe jeg liker, men sønnen min er visstnok hekta. Jeg fikk en bestilling på lue med teksten "A metal heart is hard to tear apart" som er en sangtittel til en av sangene deres. Lua ble litt for løs - selv etter toving, så den burde ha blitt strikket med tynnere garn og tynnere pinner. - men gutten var sånn tålelig fornøyd. Nå har han ihvertfall noe å skjule de søte krøllene sine med ;-) - Han tegnet teksten for meg, så fikk han det slik han ville ha det...
***********
...is not exactly my favorite music group, but my son is a fan. He orded a hat with the text "A metal heart is heard to tear apart" witch is the song title of one of their songs. The hat became to loose - even after felting, so I should have knitted it with thinner yarn and needles. - But the boy is somewhat happy with it. Atleast now he has something to cover up his cute curls with ;-) He drew the text himself, so he got it how he likes it..
.

2 kommentarer:

  1. Stilig!! Litt synd å skjule krøllane då, men.. :)

    SvarSlett
  2. Helt enig! Jeg synes krøllene hans er flotte. Men han har bestemt seg for at det ikke er kult, og prøver å rette de ut hver dag. Jeg derimot, synes krøllene er flotte :-)

    SvarSlett