lørdag 28. mars 2009

Nå er det nok med Selbuvotter! - Enough with the Selbu mittens!



Disse vottene er gaver til noen vennepar som har fått baby. Mannen min ville så gjerne at jeg skulle strikke noe til babyene. Siden den ene parret er pakistanere og det andre parret er indere, måtte jeg bare strikke noe skikkelig norskt noe :-) - Jeg tror det falt i smak :-)
- Men nå må jeg bare ærlig innrømme at jeg er litt lei av å strikke selbuvotter. Så da er det best å ta en pause...
*********************
These mittens were made for some frinds that got babies. My husband wanted me to knit something to the babies . Since one couple is pakistani and the other couple is indian, I just had to make something really norwegian :-) I think they liked it :-)
- But I have to admit, I'm tired of knitting selbu mittens. I'll better take a brake from it...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar