søndag 29. mars 2009

Rosa jakker i alpakka for småjentene - Pink alpaca jackets for the little girls


Jeg er egentlig ikke noen fan av Drops sine mønstre, men jeg kikker av og til på sidene til Garnstudio. Denne jakken falt jeg pladask for. Det tok ikke så veldig lang tid å strikke, og alpakkan er superdeilig. Noe så mykt og blødt!
*******************
I'm actually not a fan of Drops design, bot once in a while I have a look at Garnstudios pages. I fell head over heals for this jacket. It didn't take long to knit, and the alpaca is so lovely and supersoft!

Jeg laget den for Jasleen, men Pernille ville selvfølgelig ha likedan. Så jeg begynte på en ny jakke med det samme. Når man har store barn, så vet man at så snart podene er tenåringer, så er det slutt på rosa, søte plagg. Da er det sort, nagler og hodeskaller som gjelder. Det er best å benytte anledningen mens de ennå ikke har noe de skulle ha sagt ;-)

**************
I made it for Jasleen, but Pernille wanted one also. So I have already started on a new one. When you have big children, you know that when they become teenagers it's the end of pink, cute clothes. Then everything is about black, spikes and sculls. I'll better take advantage of the fact that the little girls are still to small to deside themselves what to wear, and don't have a say in the matter ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar