lørdag 28. mars 2009

Uglevest - Owl vest

Denne uglevesten har ligget ferdig en stund. Den har blitt brukt av både 1,5 åringen og av 5 åringen. Selv om jeg synes at uglene er utolig søte, så er det ett eller annet med det ferdige resultatet som jeg er missfornøyd med. Jeg tror det rett og slett er kvaliteten på garnet. 5 åringen synes vesten er fin - eller rettere sagt uglene på vesten, men den stikker nok en del. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe mere billig garn fra Nille eller Firstprice. Det er vell verdt å spandere de få ekstra kronene på kvalitetsgarn....

Mønsteret finnes gratis på Ravelry

************************************************
This owl vest have been finnished for some time now. Both my 1,5 year old and my 5 year old have used it. Even though the owls are incredible cute, I'm not that happy with the result. I think it has something to do with the quality of the yarn. My 5 year old likes the vest - or rather the owls on the vest, but it is rather itchy. I don't think I will buy more cheep, low quality yarn anymore. It's well worth the little extra mony you have to pay for quality yarn...
You can find the pattern at Ravelry for free.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar