lørdag 16. januar 2010

India neste! - Next: India!

Billetter til India er bestillt :-) Jeg gleder meg som en unge! Minsten skal få møte besteforeldene og onkel for første gang. Det skal shoppes - masse! Jeg får se om jeg får råd til å handle på Asias mest luxeriøse shoppingsenter, Emporio.
Jeg har ett håp om å få tak i garn av både silke(silken er funnet og bestillt!) cashmere, men tror det kan bli en utfordring. Det er umulig å finne informasjon på nettet. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem. Vet du hva man gjør for å få kontakt med produsenter?
- Bildet er forøvrig 4 eller 5 år gammelt fra en rundtur vi hadde fra New Delhi, Agra, Jaipur og tilbake til New Delhi. Jeg er forresten ikke like trist som Diana var da hun satt på denne benken ;-)
***************
We have orded tickets to India :-) I am looking forward to this like crazy! The little one will meet her grandparents and uncle for the first time. And there will be shopping - a lot of shopping! I will have to wait and see if I can afford to do some shopping at Asia’s most luxurious mall - Emporio.


I have hoped to buy yarn of both silk (The silk is found and ordered)and cashmere, but that might be quite a challenge. It is impossible to find any info on the net. I'm not sure how or what to do to get hold of manufactures or dealers. Do you?

- By the way, the picture is 4 or 5 years old, and is from a round trip we had from New Delhi, Agra, Jaipur ad back to New Delhi. I'm not as sad as Princess Di when she was sitting there ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar