søndag 3. januar 2010

Noe av det som er blitt gjort i juleferien ***** Things done during the Holidays

Noe er blitt strikket i jula også, selv om det ikke er blitt blogget så mye om. En del har jeg ikke fått tatt bilde av ennå. Disse sokkene er allerede blitt tatt i bruk av minsten :-)
***********
I've been knitting during Christmas, but have not blogged about it . I've not taken pictures of everything yet. These sock is already in use by the little one :-)



Dette er på pinnene akkurat nå. Det er selbuvanter til sønnen. Det er strikket av Snældan og fargene er valgt av han :-)
*******
This is what is on the needles at the moment. It is Selbu gloves for my son. It is knitted with Snældan and he choose the colors :-)





Bildet viser ikke fargene ordentlig. Det skal være svart og knall rødt. Jeg fikk ikke kameraet jeg ønsket meg til jul, så da får det bare være sånn... Men det er ikke lenge til jeg har bursdag, da ;-)
***************
The photo is not showing the colors right. The colors are black and "fire engine red". I didn't get the camera I wanted for Christmas, so it is what it is... But my birthday is just a few days away ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar