søndag 24. januar 2010

Rødt og svart til min sønn - Red and black for my son




I dag oppdaget jeg at jeg hadde glemt å blogge om vantene jeg laget til min sønn! Er det mulig!? De var så langdryge å få ferdige! Jeg gjorde nemlig den klassiske feilen....du gjetter det sikkert, for hvem har ikke gått i den fella? Da jeg hadde kommet til fingrene på vante nr. 2 så jeg plusteslig at begge to var venstrevanter. Hjertet sank helt ned i stortåa... Det var bare å rekke opp og begynne på nytt. Det er ikke fritt for at jeg har blitt litt ertet for det også. Men jeg trøster meg med at alle kan gjøre den feilen. Dessuten synes jeg resultatet ble ganske bra :-)
*************************
Today I discover that I had forgot to blog about the gloves i made for my son! Is that even possible!? It took so long and it took so much energy to finish! I made the classic mistake ... I'm sure you guessed it, because who hasn't done that mistake? When I was about to start on the fingers on the second glove, I discovered I had 2 left-hand gloves. My heart sunk all the way down to the tip of my toes... I just had to start over. I have even been teased about this. But I keep telling my selves that anyone can do this mistake. Besides, I like the way they turned out :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar