lørdag 9. januar 2010

Kalde dager - Cold days

I disse kalde dager, med helt ned til 30 blå, er det ikke alt som fungerer. Bilen min har sagt takk for seg, og orker ikke å kjøre meg til jobben. Da må jeg ta bussen, og jeg har tatt med meg strikketøy. De to første dagene strikket jeg på min sønns selbuvanter. Jeg fant for ut at det beste er ett strikketøy uten strømpepinner, og som ikke krever mye konsentrasjon. Da begynte jeg på sokker til meg selv med egenkomponert mønster. Garnet er Regia Strech color, farge 120 som er kjøpt på ebay.com
********
These days it's extremely cold. We have had all the way down to minus 30 degrees Celsius. Not everything works in this cold weather. My car has decided to stay home, and not take me to work. Then I have to take the bus. I brought my sons Selbugloves the first couple of days, but found out it's better to knit something without dpn's and that don't require a lot of concentration. Then I started on socks for my selves. I make up the pattern as I go along. The yarn is Regia Strech Color. Color 120



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar